Den perfekta julklappen :D

Åhhh vilken perfekt och underbar julafton jag har haft på alla sätt och vis :D  jag hoppas att ni fick en lika bra. Julmaten var jätte god, det slutade med fyra portioner, man måste ju passa på, det är ju typ bara en gång om året.. Jag fick världens bästa julklapp, precis det jag önskade mig. En massagedyna, den är helt underbar, sitter på den nu och känner hur knutarna i ryggen knakar, så himla skönt, jag som ofta har ont i ryggen. Perfekt när man ska blogga ;) den går på el också :) Jag kommer helt klart att bo i den, haha! Fick massor med andra saker med, jättefina saker till lägenheten. Visar allt imorgon. Nu ska jag fortsätta att njuta av massage och äta godis. Life is fucking wonderful <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0