Dagens shopping :D

Idag har vi spenderat dagen i Nacka Forum och i Sickla.. Vi var där när det öppnade för att slippa så mycket som möjligt av alla stressade människor som vill köpa saker på rean. Jag hittade en hel del snyggt och lär komma hem med mycket i morgon med :D helst toppar då.. Men iaf. Började med att gå in på GT, provade deras jeans för första gången och dom satt rätt så bra men inte helt okej, min kropp är inte byggd för ett par vanliga jeans, skit svårt att hitta dom perfekta, vill ha tajta men alla jeans jag har nu blir pösiga efter ett tag och det tycker inte jag är speciellt snyggt. Väl inne på Vero Moda hittade jag två skitsnygga jeansleggins med fickor där bak, sitter riktigt snyggt, så det är dom jag får satsa på, perfekta till min kropp..


Sprang in i lite fler affärer innan jag gick in på bikbok och hittade två underbara pälsjackor (fejk off course) åhh dom är skitsköna :D helt underbara. Funderar på att ha ena imorgon :D.. Blev ett par hörurar också (lila) sen hittade jag inget mer. Får se vad stan har att erbjuda imorgon då. Annars sparar jag resten av pengarna :)


Pälsjacka som kostade 800 betalade jag 300 på :D

250 kronor :D



Kommentarer
Postat av: Ida

älskar översta pälsen! får bege mig dit idag och kika ;) puss!

2009-12-28 @ 11:52:42
URL: http://idaho.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0