Choklad, choklad och ännu mera choklad

Nu när det är jul har man extra mycket godis hemma, jag har väl alltid något gott gömt här men iaf. På vårat vardagsrumsbord står två aladdin chokladaskar, en geisha chokladask, tomtechoklad och två geishor ;) man kan ju inte låta bli så det blir att man i stort sätt äter godis hela tiden :P men livet är till för att njutas så ;) så länge det inte sätter sig på kroppen. Jag har haft turen att få en "choklad" kropp. jag kan äta HUR MKT SOM HELST utan att det syns, perfekt när man är ett chokladmonster som jag och behöver det i stort sett varje dag..

 

Här kommer lite bilder på det vi fick i julklapp till lägenheten. Äntligen har vi glasunderlägg :D Fick även lila ljuslyktor, underlägg, skålar i lila, pantsäck m.m. =) Ja om ni undrar så älskar jag lila <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0