Blondin ??

Idag har det varit en sådan där dag då jag har känt mig extremt ful, haha, speciellt när det kommer till mitt hår, är SÅ sugen på att färga det blont igen men kommer ändå att få utväxt efter en dag, mitt hår växer som ogräs så det är ingen ide plus att det sliter som fan. Mitt hår innan jag färgade det var perfekt men nu har jag förstört det med tiden :( ångrar att jag färgade från första början. Naturligast är ändå finast. Men lite lockar kanske skulle göra susen ? någon som har gjort det och vet hur länge det håller? Som ni kanske har läst tidigare så finns det inget värre än att gå till frissan. Jag blir ALDRIG nöjd och då menar jag verkligen ALDRIG. Har slösat bort MASSOR med pengar på SKIT. En gång rakpermanentade jag håret, två dagar efter tvättade jag håret, och vips så var det borta, och det kostade mig flera tusen. Jag har färgat det ex antal gånger och det blir aldrig som jag vill ha det, alltid för mörkt. Klippningen har varit skit plus att dom tar för mycket... Jag behöver klippa mina toppar men jag vågar fan inte...Jag får väl försöka reparera det själv då med alla tänkbara möjligheter FÖRUTOM att gå till frissan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0