09 - 12 - 31

God Morgon!

Någon uppe ? jag ska snart krypa ner i sängen och läsa lite och sedan SOVA många timmar. För mycket senare idag är det dags för party och har lite att fixa innan.

• Ha massor med flätor hela dagen så att håret blir krulligt
• Rakning av ben och under armar
• Peela kroppen från topp till tå
• Färga ögonbrynen
• Sminkamig och fixa håret
• Fira in det nya året

Ja så mycket var det kanske inte, haha! Men innan ska jag även storstäda, det har kliiiiat i fingrarna de här dagarna jag varit risig och inte kunnat se om vårat hem. Blä! Behöver jag nämna att jag älskar att städa?


Vi hörs senare och kom ihåg att ta hand om er på nyårsafton

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0