09 - 12 - 30

God Morgon!

Känner mig bättre idag men ska ändå ta det lugnt. Förbereda mig inför festen imorgon. Eftersom att jag är blek som ett lakan blir det flera lager brun utan sol, första lagret är på. Jag använder dove´s som helt klart är den bästa, billig och bra som räcker hur länge som helst. Jag är lite sugen på att ta en sån här spray tanning dusch, men är rädd att det ska färga av sig på kläder? någon som gjort det ?

Näst sista dagen av 2009. Tycker att tiden går läskigt fort nu. Nästa år ska bli ett bättre år på många sätt och vis :) Det kommer att hända massor av roliga saker då. Men nu ska jag fokusera på 2009 lite till.


Nä nu ska jag äta lite frukost, vi hörs om en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0