09 - 12 - 29

Ska ta lite energi till att blogga lite nu, orkar inte ligga här i sängen och tycka synd om mig själv hela tiden. Hade nästan 39 graders feber igår och mina halsmandlar är supersvullna, speciellt på högra sidan. Man ser utanpå att jag är svullen, ser ut som att man har fått ett slag eller nått där..

Idag har jag inte lika hög feber men får var från bihålorna och mandlarna. Åhhh! Jag är van med att ha liknande besvär eftersom att jag har kronisk bihåleinflammation, men men.. Får inte i mig något heller, inte ens dricka så jag känner mig helt slut. Ska försöka tvinga i mig en kopp varm choklad nu för magen skriker i högan skyn. Ska be älskling köpa glass också..  Åhhh vad jag tycker synd om mig själv, men jag har lovat mig själv att ta det lugnt och vila så mycket som möjligt fast det är svårt, hatar att ligga i sängen hela dagen, men om jag ska bli frisk innan nyår så får jag väl lov att bita i det sura äpplet och lyssna på min kropp. Boring.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0