09 - 12 - 28

Go kväll!

Kom hem för en stund sedan efter att ha varit inne i stan sedan klockan halv tio imorse. Mötte upp Tina i slussen sen begav vi oss till GT bl.a. Man ska åka in när det öppnar, speciellt nu när det är mellandagsrea, senare var det KAOS. Det gick inte att gå i några affärer, det var bara ren pina.


En sak som gör mig irriterad, VARFÖR ska killarna gå in i tjejaffärerna, de står ju ändå bara och LIDER och tar upp plats. Man ser verkligen hur de lider. Hahaha berättade jag om igår? kanske jag gjorde men minnet är kort så here it comes again (Ja jag är sämst på eng, jag lär mig lättare andra språk, tex ungeska, dom orden jag hört EN gång sitter kvar i minnet, kanske för att jag har det i blodet ? ) Men iaf. Jag var inne på Gina Tricot i Sickla, där utanför finns det en soffplats med massor med soffor. Där satt minst 6 killar medan tjejerna var inne på GT .. Åhh det såg så roligt ut, kan inte riktigt beskriva, inte lika roligt då men ni hajjar. Jag kunde inte gå fram till älskling ( som även han satt där ) utan att börja as garva, det såg sååååååååååååå himla roligt ut. Hihi.. Så mer soffplatser där pojkvänner/killarna över huvudtaget kan hänga medan tjejerna shoppar :)  Eller hur !!


Efter ett tag mötte vi upp Sandra och vi gick och käkade, man måste ju ladda om batterierna om man ska orka en hel dag i stan. Blev en laxsallad för min del.. Mätta och belåtna var det dags för en omgång shopping igen.. Innan vi avslutade dagen med en fika på Wayne´s med en massa skitsnack ;)


Har precis tagit en dusch och ska käka soppa. Har ont i halsen, det är nu när man sitter i soffan som man känner att man inte mår så bra. Jag är mer aktiv när jag är sjuk, för då glöms det bort och man blir friskare fortare.. Så nu blir det käk innan det är dags för att sätta på en maskin smutstvätt, ska även fixa garderoben.. Dagens shopping kommer upp när som helst ;) massor med SNYGGT. Bla det jag ska ha på mig på nyår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0