09 - 12 - 27

God eftermiddag kära läsare!

Nu tänker jag ta igen lite bloggande och visa en hel del bilder. Gårdagen spenderades hos mamma och dom, släkten kom dit också och vi hade det jättemysigt. Det blev även julklappsutdelning denna dag också och jag kom hem med det ena och det andra, bl.a smycken i LILA =), Ljushållare, rökelser och lite annat :) Till middag blev det kalkon, ris, rödvinssås och sallad, hur gott som helst. JA B rödvinssåsen var riktigt GOD :D Det slutade med 3 eller 4 portioner mat för min del, har jag väl börjat kan jag inte sluta. Min kära moster hade gjort sin cheesecake med hallon till efterrätt och det blev en hel del av det också kan jag lova. Även daimkolan kunde jag inte sluta äta, haha!


Myste resten av kvällen innan vi till sist begav oss hemåt, var helt slut då som ni kanske märkte här på bloggen, orkade verkligen inte uppdatera. Men nu har jag massor med inlägg på G, bla bilder från igår, gårdagens outfit, dagens SHOPPING ;) m.m. men ska först bara käka min middag som älskling kom med. Vad gör han inte för sin prinsessa, bortskämda Niki :P Hihi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0