09 - 12 - 22

Tänkte berätta lite om gårdagen, tyvärr kan jag inte visa i bilder för jag är hemma hos mamsen och julbakar.. Gårdagen var hur mysig som helst, firade bästa vännen Tina som fyllde år. Vi åt en jätte god middag och sedan bakade vi tårta. Det blev mycket skratt som vanligt :D Vi körde leken " jag har aldrig " hahaha, riktigt kul var det, skrattade så man fick tårar. 10 år extra fick jag i går då, ett gott skratt förlänger ju livet ;) berättar mer ikväll då jag även har massor med bilder att visa..


Idag är det väl inge vidare, eller egentligen började det redan igår. Gick till vårdcentralen imorse för jag misstänkte att jag fått urinvägsinfektion. Och mycket riktigt, så nu blir det att knapra medicin i fem dagar då, perfekt till julen och allt.. Men men bara att bita ihop.. Har inte tid att tänka på det nu, har massor att göra de här två sista dagarna innan julafton med mys med släkten <3 lääääääääääääääängtar :D


Ikväll blir det julhandling med älskling, massor med gott till vårat egna lilla julbord imorgon :D Mmm det ser jag verkligen fram emot. Måste även köpa gotta till kissarna, dom ska självklart också få känna av julstämning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0