09 - 12 -16

Oj, kom på nu att jag inte har bloggat idag så jag tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig. Har inte hänt något speciellt mer än att jag har tränat rätt så mycket och även simmat. Har tränat armarna mest, men även ben och mage. ja i stort sett hela kroppen vilket kändes bra, skönt som fan, men hade velat tränat mer än vad jag gjorde, men en timme på gymmet och sedan simning 30 minuter är helt okej, är helt slut i kroppen. Simningen var nog jobbigast, det tog som fan. Kom hem för en stund sedan, är helt slut!


Nästa gång ska jag nog prova på aerobics, hahaha, får ställa mig längst bak så dom inte ser min dåliga kondis ;) nej då, jag är rätt så uttålig, är en gammal dansare så det här borde jag fixa.. Åhhh vad kul det var att dansa, känns som att det var i mitt förra liv jag höll på med det.. Hmm. Har även hållt på med ridning i större delen av mitt liv. Slutade för några år sedan då jag helt plötsligt tröttnade på det. Men vilka minnen man har, speciellt när jag var på ridläger på Gotland. MYSIGT. Vann en tävling där i hoppning :P Jag var/är faktiskt rätt grym på ridning, man kände sig så fri på något sätt.


Sen höll jag på med innebandy ett tag, det är en sport jag än i dag gillar, speciellt att vara målvakt :P fick alltid vara det på gympan i skolan hehe ;)  och jag var bra på det, våtar lag vann jämt ( måste få skryta lite känner jag )


Ett instrument jag har spelat är piano, det ligger mig VARMT i hjärtat, när vi flyttar till större så kommer jag garanterat att köpa ett piano, fyfan vad jag älskar att spela det. Så fört jag ser ett piano så sätter jag mig där och spelar. Så himla VACKERT!  Ahhhh..


Nu ska jag kolla på reprisen av Bonde sökert Fru och Paradise Hotel. Ni får sova så gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0