09 - 12 - 09

Idag känner man att man har tränat, har träningsvärk i magen. Men det är väl bara ett gott tecken antar jag, då har jag tagit i.. Nu blir det ingen träning fören på fredag, då ska jag iväg och bada med familjen :) ska bli skönt. Eller jag får se, kanske drar tidigare så att jag gymmar innan också, jo men så ska jag göra.


Har utrett lite ärenden idag därför har jag inte hunnit blogga men nu kommer det några inlägg, har massor att tömma huvudet på. Har även köpt julklappar till tre syskon, ska köpa resten i helgen, blir inte många julklappar i år, satsar på något BRA istället för massor med småpaket.


Hände en rätt störande grej när jag skulle käka lunch idag, skulle äta sallad och bad om att inte få salladsblad, det första hon häller upp är SALLADSBLAD, jag ursäktar och ber om att få utan sallad, okej säger hon, men vad tror ni hon gör då, HÄLLER UPP SALLAD, alltså vad fan, men till slut får jag det jag vill ha. Men jäkligt störande var det..


Nu ska jag fortsätta med middagen, blir currylax i kokkosmjölk, gurka och quinoa :) Nyttig och bra mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0