09 - 12 - 06

Go kväll!


Upps har visst inte bloggat någonting idag, men har haft fullt upp. Har var barnvakt sedan igår. Sen har jag bara slappat med älskling hela eftermiddagen och kvällen.. Har även fyllt på kylslåpet med masssor av gott, vi köpte bla julvört, helt klart det godaste brödet, längtar till frukosten imorgon, då blir det en hel bunt mackor, yummi! Kanske tar en macka redan ikväll.


Konstigt nog har min statistik ökat från igår fast jag inte har bloggat på hela dagen, undra vilka ni är som läser min blogg ? Jag vet bara några som läser. Det roliga är att min statistik ALLTID ökar om jag inte bloggar mycket, det borde ju ändå vara tvörtom :P Min tråkiga blogg ;) haha, ska vara glad över att jag har några läsare iaf *Ler*..









Kommentarer
Postat av: Ebba

Ebba läser din blogg :)

2009-12-07 @ 06:53:00
URL: http://ebbasdagbok.bloggplatsen.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0