09 - 12 - 05

God Morgon!


Skulle egentligen gått upp senare idag och sovit ut men vaknade för en stund sedan och var tvungen att gå på toa, sen var det ingen idé att somna om så här sitter jag nu och kollar på Tv4 Fakta om blixtar, haha! Intressant. Hatar när det blixtar, kommer ihåg när jag och Sarah var i Halmstad och det var riktigt oväder haahahaha mer vill jag inte berätta..Usshabussha!


Wathever, idag ska älskling och jag baka pepparkakor med tre sötnosar så det ska bli kul, ska även sätta på julmusik och tända lite ljus tänkte jag så att vi får en riktig mysig julstämning. Det mesta av degen lär försvinna innan själva bakningen börjar, haha!


Ska sätta lite fart nu, tar med mig laptopen som vanligt :)

Bildkälla


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Jag hatar också blixtrar!



Svar: Tusen tack:)



/E

2009-12-05 @ 10:44:58
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0