09 - 12 - 01

God Morgon!


Ussh vilken dag jag hade i går. Jag är rätt så nyopererad i halsen för en månad sedan (andra operationen där) och har egentligen haft problem sedan 2007 och igår fick jag hur mycket slem som helst, tänkte inte så mycket på det för jag får det ofta men denna gång var det annorlunda, fick ut jätte mycket blodklumpar som var stora som pingispbollar och spydde en gång. Jag har ALDRIG mått så dåligt som jag mådde igår, halsen var skitobehaglig och den såg konstigt ut, jag mådde illa som fan och slemmet bara fortsatte så jag fick problem med andningen. Mamma kom och vi åkte först till vårdcentralen, sen fick jag åka in akut till Huddinge och genomgick en obehaglig kontroll. Jag hade problem med bihålorna, men mår fortfarande inge bra :(

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ush vad hemskt, jag hatar blod! :(

2009-12-01 @ 10:12:18
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0