Vårat badrum

Vilket lyft vårat badrum har fått. Kanske lite svårt att se för er som inte såg hur det såg ut innan.
Men kan säga såhär. Det var gul/oranga väggar med en orange bård med mönster.
Grönt golv som var risigt så det gick att dra bort det. Haha! usshhh.


Nu behöver vi inte skämmas över vårat badrum längre. Som sagt, lite småsaker kvar att fixa. Men det stora hela är klart.

Här är sjävla duschen. Med inbyggd spegel och massage. Även lite andra funktioner såsom regn. Hehe är sämst på att förklara, men ni hajjar nog vad jag menar.

Det är jag som har valt kaklet och allt. Kaklet på väggarna är i brun/grå färg. Man får en känsla av kyla och stilrent. Jävligt snygg färg, men som man kanske inte riktigt ser på bilderna. De är liggande rektangulära kakelplattor. Golvet har grå fyrkantiga kakelplattor.

Korgarna med shampoo och sånt är med sugkoppar så att man kan flytta dom och så.

Gillar ju asien så självklart är det ett duschdraperi med asien inspirerat.












Ekhyllor med bla luktljus och spasaker.
Ek passade väldigt bra in :)



































Ekhylla med handukar, toalettpapper och ljus.











Handukshållare i krom som passar bra in med allt annat. Min handduk är den lila off course ;)

Här ser man även lite av våran lilla tvättmaskin

























Ett litet handfat till en liten toalett. Sparar man mycket utrymme på. Helt nytt. Ja allt är nytt i badrummet så.
































Jag gillar stilrent och diskret. Snyggast är om man håller sig till samma färgnivåer
när det gäller helheten. Så att det inte blir för mycket kontraster.

Ja vad tycker ni om vårat badrum då ? är jag bra på att designa ?
Det är min älskade pojkvän ♥ som har gjort allt medan jag står för inredning
.

Tack svärfar och svärmor för toaletten och handfatet ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

shit vad fint :D det är min syrra det ;)!<3

2009-08-24 @ 14:17:01
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken skillnad :) Fint ni fått, längtar efter att få se de live.. en fika hemma hos dig snart kanske ;) <3

2009-08-24 @ 21:30:44
Postat av: Sarah

Kanske skulle skrivit att det var från mig också ;-) // Sarah

2009-08-25 @ 08:02:38
Postat av: Emma

Vad snyggt!:)

2009-08-25 @ 18:14:18
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Rune Mo

Herregud vilken skillnad det vart och så snabbt det har gått. Stort Grattis!!!

2009-09-05 @ 00:43:21
URL: http://morune.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0