Veckans planer

Ja som ni ser har jag ändrat om i min design idag, är inte riktigt klar men är supernöjd med resultatet.
Vilket lyft eller vad säger ni ;)


En annan rolig sak är att badrummet är klart nu. SUPERFINT. Men innan ni får se hur det blev så ska jag göra myspysigt där, så ni får se bilder imorgon. Helt klart det finaste badrummet. Ni får inte bli för avundsjuka bara..

Jaha då var det söndag igen då. Ska snart sätta mig i soffan och kolla på någon film. Ska upp tidigt imorgon för att lämna syster på dagis. Funderar på om jag ska ta bussen dit eller om vi ska ta en morgonpromenad. Men det är rätt så långt att gå. Hmm vi får se. Beror på vädret också.

Veckans planer ser ut på följande

Måndag - Jobb och fixa i badrummet.
Tisdag - Träffa tjejerna ?
Onsdag - Inga planer
Torsdag - Bankärenden och lite annat
FredagJobb och fredagsmyyyyys

Har inga direkta planer för denna vecka utan får ta dagen som de n kommer.


Bild från i lördags

Kommentarer
Postat av: Mikaela

suddig bild :(

2009-08-23 @ 20:37:12
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0