Fredag

Godmorgon :)

Härligt väder det är ute, ska snart iväg. Jag och älskling ska passa syster tills imorgon. Idag ska vi iväg till Nyckelviken för att kolla på djuren där, även Mexx ska med, men innan vi åker måste vi vänta på våran husvärd för att han ska fixa en sak i badrummet åt oss så att vi kan göra klart resten. Han skulle komma vid tiotiden .så han kommer väl snart hoppas jag
Gud vad jag längtar tills det blir klart så att man kan städa och göra det fint där, och det kommer att bli superfint.

Just det, vi hade en sådan tur här om dagen när vi skulle köpa en duschpanel med spegel, "regndush" vanlig dusch + massagestrålar. Vi hittade en billig för 2 tusen och åkte iväg för att köpa den. Men när vi kommer till affären hittar vi en duschpanel i borstad stål vilket skulle passa in mycket bättre, för den andra var vit och såg plastig ut. Den här var desutom 500 kronor billigare. Så vi letar upp personalen och då säger de att det inte finns några sådana kvar, MEN att vi kunde köpa visningsexet för 500 kr. Vi kollade på den så att den var hel och så, och sedan köpte vi den. Vi tjänade 1500 kronor :D + att vi inte behöver bygga upp den. Haha! ja ibland är turen på våran sida!


Vad ska ni göra idag ?

Lite bilder från när jag passar Flisan :)

Min lilla " Lotta" i våras


Flisan gör peace tecknet :)


Sötnosen ♥



Kommentarer
Postat av: Jenny

haha va söt hon är!

2009-08-07 @ 12:17:46
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Jen

Bra deal, jag har jobbat idag och grillat middag med barnen. Nu vill jag sova. kram

2009-08-07 @ 19:44:08
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0