Kvällens tankar



För mig är ärlighet en viktig bit. Att kunna vara den man är och säga vad
man tycker. Ärlighet varar längst, det är ju så och om man inte kan ta det
så är det upp till denne. Jag börjar bli alltmer ärlig för jag orkar inte fejka längre
Jag gör inte det, jag står för det jag tycker, tänker och tror på.

Jag är den JAG ÄR och står för det. Jag tänker inte vara den folk förväntar sig att
jag ska vara, utan jag vill vara jag. Jag är Niki! Hate me or love me !

Finns inget värre än att folk går bakom ryggen och snackar. Var rätt fram istället och ta
det med personen direkt. Det händer att jag också gör det, inte direkt går bakom ryggen
men pratar med andra och diskuterar för att höra andras åsikter. Men det är slut med det nu
från och med IDAG ska jag vara rätt fram. Varför inte liksom ?

Jag skiter i om människor inte gillar MIG, jag fokuserar på dom JAG gillar!
En person kan ogilla mig, men det betyder inte att jag inte behöver gilla denne.
Jag lägger ner min energi på dom jag gillar. Det är dom jag bryr mig om.
Sen respekterar man varandra, men man behöver inte lägga ner energi på denne.
Man kan inte älska alla. Mitt liv går ut på att ge min tid till dom jag älskar och mår bra av.

Hehe så det här var kvällens tankar. Brukar ju få olika tankar på kvällen och måste få ur mig dom
innan jag går och lägger mig.









Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Du har så rätt så!:) sov gott!



/E

2009-08-01 @ 23:54:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0