Tjejkvällen

Tänkte berätta lite om onsdagen. Den började med att jag mötte upp Tina i stan. Jag bytte en tröja och köpte en topp och byxor för pengarna. Hittade massor med fint jag vill köpa men som sagt, ska spara mina pengar.

Efter några timmar begav vi oss hemåt där vi mötte upp Sandra och sedan gick vi och handlade massor med gott och så åkte vi hem till mig och lagade middag a la nyttig.

Käkade massor med godis och hade en hel del tjejsnack :) en perfekt dag + kväll med andra ord. Sen blev det en hel del oseriösa bilder och en massa skratt. Om ett skratt förlänger livet kommer jag nog leva länge tack vare den kvällen. Haha!

Tog lite egobilder när jag väntade på Tina när hon provade en tröja :)



Tina stod i valet och kvalet om hon skulle köpa den. Det blev inget köp!


Du betyder!


Tina kollade på lite filmer hon ville köpa. Det slutade med en film!


Vi tre hemma hos mig <3



Kommentarer
Postat av: Tina

hehe vilken min från provrummet ja hade då! :P

du betyder gumman kom ihåg det<3

2009-08-27 @ 15:28:33
Postat av: ERICAPERZZON

Mysigt med tjejkväll!:)



/E

2009-08-27 @ 20:31:36
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0