Tankar

Känner mig rätt sliten och trött. Jag orkar knappt göra något och den ständiga tröttheten är fruktansvärd, är slut i kroppen. Fick ju diagnosen hypotyreos (sköldkörtel fel) och går på medicin sedan 8 månader tillbaka, men jag känner inte så stor skillnad förutom att jag inte mår lika illa längre. Men jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Efter ett trappsteg är jag slut.

Har tagit nya prover för några dagar sedan. Måste göra det var 6 så jag börjar bli van med blodprover. Jag önskar bara att medicinen börjar värka lite mer så att jag kan bli bättre snart :(

Är det någon där ute som har fel på sköldkörteln så hör av er, alltid bra att höra andras tankar m.m. och vad ni gör för att klara av vardagen och så.

Hittills kämpar jag på och låter inte det påverka mig så mycket, jag är oftast glad fast kroppen gör ont, jag rör på mig mycket även om kroppen känns som spagetti och bara vill lägga av. .. Men det är jobbigt! speciellt när man har fler sjukdomar samtidigt :/

Suck!

Men så länge man har hoppet och tron på att det blir bättre så går det :)

det som inte dödar mig gör mig bara starkare



Kommentarer
Postat av: Jenny

usch stackare!! Jobbigt detdär!

2009-08-07 @ 23:23:20
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: Jen

Jobbigt hoppas dom hittar någon bra medicin eller kan göra något annat bra åt saken, Kram kram

2009-08-08 @ 21:11:36
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Natasha

Hej, nu är det så att jag säljer massa saker på bloggen bland annat ;

♥ Dior Keps

♥ En massa Ed-Hardy kläder.

♥ Rosa mjukis dress !

♥ Klänning !

♥ Rasta tröja.

♥ Adidas tröja - sverigefärger

♥ Svart Adidas tröja med guldiga sträck.

♥ Svart Adidas tröja med massa objekt på.



;Om det är någonting ni är intresserade av så buda gärna ! puss&kram



♥länk till det jag säljer;

http://latimbella.blogg.se/category/saljes.html

2009-08-09 @ 16:54:25
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0