Tankar


( Jag just nu )

På något sätt känns det som om jag var med om en "nära döden upplevelse "
när jag fick den där stöten igår. Vilket var allvarligare än vad jag trodde!
Känns fortfarande inte bra i handen och armen. Hmm!

Jag uppskattar livet mer nu, den där chocken gjorde så att jag fick
en annan bild av livet. Livet är kort och man vet aldrig när man råkar ut för något.
Man ska ta vara på tiden och försöka tänka positivt!

Jag tänker fortfarande mycket på gårdagen då det hände.
Jag sa igår att jag ALDRIG mer kommer att våga tvätta kläder
men redan imorse tog jag ut tvätt därifrån. Det är viktigt att utsätta
sig för det man är rädd för, annars kanske man aldrig vågar det igen.

Och imorgon har jag tvättstugan HELA dagen så  ;)



Dags att jobba lite nu :)

Vad gör ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0