Ska jag eller inte?

Vi har helt ändrat om våran kost här hemma och man känner redan nu skillnaden, magen mår bättre och man blir piggare, både älskling och jag äter sallad till middag varje dag. Har blivit riktigt förtjust i kokta morötter och broccolli. Idag hade vi även quinoa och tonfisk.


Sitter och funderar på vad jag ska göra i veckan. Tina kommer inte hem föränn på tisdag och Sandra kan bara ses senare i veckan. Imprgon blir det nog att fixa med pengar, hemmet och lite sånt. Vill även komma iväg till Ikea, eller på sätt och vis inte, man kommer alltid några tusenlappar fattigare därifrån. Så nej, ingen Ikea för min del. Eller jo, isåfall åker jag dit för att få lite inspiration till hur man kan fixa till det hemma. Men ändå kommer man att bli lockad att köpa massor med saker. Så NEJ det blir ingen Ikea. Men vad ska jag då hitta på, Hmm!

 

Vi får helt enkelt se.

 

Nästa helg är det massor med roligheter som händer, men mer om det senare  ;)

Några bilder älskling tog när vi käkade

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0