Riktigt roligt!

Har lite tid kvar så jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg till. Håller på att tvätta ett par skor just nu, har aldrig gjort det förut, igår gick det riktigt snett då jag slängde in ett par vita skor i tvättmaskinen. På ena paret fanns det en röd sula som jag inte såg för den var under den riktiga sulan, tror ni inte att alla skor blev rosa :( så nu har jag slängt in dom i klorin så får jag hoppas på att de blir vita igen, typiskt alltså.

Och det låter som fan, igår blev grannen sur också. Vi har en jävla regel här i området om att man måste vara tysta mellan 22.00 - 06.00 och grannen började banka tio i tio. Jag höll ut till 22.00 Följa regler ska man absolut göra. Jag var snäll nog att sätta på maskinen 07.30 imorse i stället för 06.00. Men jag är trött på att vara den snälla grannen och ta hänsyn, när vissa grannar går med klackar inomhus från morgon till natt. Nä nu är det NOG! Det är krig med andra ord, haha! grannfejden nästa ;) Jag tänker inte vara tyst längre!



Nu börjar jag bli på dåligt humör.. Bäst att prata om något annat så att inte det dåliga humöret följer med till jobbet. Blir hämtad när som helst.

Jaaaaa, just det, har något extremt kul att berätta om också, hahaha! jag och Tina var inne på konsum igå och handlade och det var några före och en hade jätte mycket varor så det tog tid, när det var killens tur bakom henne efter en lååååång stund, så lämnar han fram ett pantkvitto, han hade pantat för FEMTIO ÖRE; hahaahahah alltså shiiit. Orka stå i en lång kö för en FEMTIO ÖRING. Orka panta EN BURK. hahahaha! Jag och Tina fick iaf ett gott skratt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0