Outsiders

Kollade på outiders igår på nätet och då handlade det om människor som vill sticka ut och så. En tjej klädde sig i färgstarka och udda kläder och så. Sen säger hon att HON vågar vara sig själv och typ de som har grått m.m. är tråkiga och inte vågar vara sig sjävla. Blev jävligt irriterad över det. Jag är OCKSÅ mig själv, jag gillar stilrent och jordnära färger. Bara för att jag klär mig så betyder det inte att jag gör det för att alla andra gör det.

Bara för att man klär sig udda betyder det inte att man är sig själv.  Åhhh vad modigt att man vågar klä sig annorlunda, åhhhh vad modig du är som vågar vara dig själv. Men va fan jag är också MIG SJÄLV SÅ... Klär mig i det JAG TYCKER OM. Bara för att största delen av befolkningen klär sig så handlar det inte om att våga eller inte vara sig själva liksom.

SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0