Niki Listar



 Bloggdesign - Stilrent och enkelt är det som är snyggast när det kommer till design och bloggdesign. Jag har bytt till svart bakgrund vilket jag tycker är snyggast för då framhävs bilderna mycket mer. Blir "skönare" att läsa också. Ha inte massa saker och skit på bloggen utan gör den så enkel som möjligt. Självklart ska den vara personlig också!

Jeansleggins - Oj vad jag var emot dom från början då jag tyckte att de var as fula. Men nu äger jag 6 eller 7 par. Jag har en sådan kropp som gör så att jag har svårt att hitta vanliga jeans. Jag har breda höfter och pinnsmala ben. Då är dessa jeansleggins perfekt. Hatar när vanliga jeans blir för stora i lår/vader och rumpa. Tajt är snyggast. Man ska visa sina former! Ska skriva lite mer om jeansleggins senare idag och även visa alla mina.

Höstkläder - I höst tänker jag köra på mycket naturfärger såsom grått/vitt/svart/beige och brunt. Matcha skor med väskor. Älskar verkligen höstkläderna, klart de snyggaste plaggen. Kläder med basfärger kan man inte få för mycket av.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tycker det var snyggt med svart design faktiskt :) behåll den nu!;)

2009-08-23 @ 15:00:49
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0