Full fart framåt

Åhhh vad jag är trött, har tvättat hela dagen, från klockan 07.00 till 17.00. Allt från kuddar och täcken till kläder och mattor. Nu är allt rent och fint och jag behöver förhoppningsvis inte tvätta på en hel vecka nu. Skönt att man har tvättmaskin hemma, men det var rätt kul att tvätta i tvättstugan.  Kanske ska boka den en gång i månaden och köra täcken och sånt då. Så får det nog bli.

Håller på att städa här hemma nu också. Förstår inte hur jag orkar. Har bara suttit ner en enda timme på hela dagen, annars har jag varit igång hela tiden..

Är värd en slappis kväll med film + marabou jordgubb, som jag äntligen hittade i en affär när jag och älskling köpte vattenpipa, haha!

Vad gör ni för något då ?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0