Bloggkriget "fjortiskriget"

Åhhhh vad jag är trött på "fjortiskriget" som pågår just nu mellan vissa bloggare, behöver väl inte nämna namnen ;) eller trött och trött kanske var fel ord, jag menar töntigt! Själv är man säker på att de gör detta för att få fler läsare, jag tror inte ett dugg på deras " sk bråk" . Vissa gör ALLT för att bli stora inom bloggvärlden. Smart kanske, men jävligt barnsligt, eller vad säger ni ?

Varför läser folk dessa bloggar om de ändå inte gillar personen ?
ja enligt dom själva är det för att man är avundsjuk, ehh snarare är det väl dramatiken som lockar, folk gillar att störa sig på varandra. Då kan man undra om inte Kissie är avundsjuk på Amir och Paulina och tvärtom, med tanke på att de ska skriva massor med skit om varandra. Nä men då är det något HELT annat!

Suck!

Men lite underhållande är det.. Men jag tror inte ett dugg på det :)

Vad säger ni ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0