090828

Godmorgon sötnosar!

Hoppas att ni mår bra idag ? då var det äntligen fredag igen. Idag ska jag möblera om lite här hemma och så. Är sugen på att fixa våra köks möbler också. Byta tyg på sitsen och måla om bordet och stolarna. Hmm undra vilken färg? kanske vitt? det är ju alltid fräsch och vi behöver ljusa upp lägenheten lite. Så vad tror ni om vita köks möbler? Ska kolla lite på nätet för att få lite inredningstips.. Men att bara "sandpappra" kan ju göra mycket det med. Få den där träkänslan.  Hmm ska kolla om min kära snickare har sandpapper i sin gaderob med arbetskläder. 

Ikväll ska vi iväg med min bror och kolla när han har fotbollsträning, eller om det är match. Han är jäkligt grym på fotboll och kommer nog bli nästa Zlatan, haha!

Sen ska jag mysa med älskling framför en god middag. Vi har ju börjat blivit nyttiga här hemma nu, så vi äter bara sallader av olika slag, Massor med broccoli och quinoa. Men på helger blir det lite godis iaf.  Blir även film, någon ni kan rekomendera? Vi såg Män som hatar kvinnor igår, den var RIKTIGT BRA. Den måste ni se.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0