090824

Hej sötnosar!

Hann inte blogga imorse då jag skulle iväg och lämna min syster på dagis. Trots att vi hade jätte gott om tid så kom vi för sent till samlingen tack vare bussjäveln. Vi gick halva vägen till dagis och skulle ta bussen resten av biten. Men bussen kom 30 min försent. Suck! ajja det slutade med att vi kom 10 minuter för sen så det.var väl inte sådär jätte farligt men jag hatar att komma för sent så det var lite jobbigt.

Åhhh nu är badrummet mer eller mindre klart, bara lite småsaker kvar. Och det är SÅ himla fint. Riktigt relaxigt haha. Ska snart fota så att ni får se. Gör det direkt när jag skrivit klart detta inlägg. Och det luktar gott också, har massor med luktljus. Så det luktar en blandning av vanilj och lakrits. Desutom har vi en spray som luktar apelsin. Det ska vara en trevlig atmosfär på en toalett tycker jag. 

Nu ska jag fota så att ni får se :)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

nu vill jag komma hem till er och duscha ;)<3

2009-08-24 @ 14:42:28
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0