090818

Godmorgon!

Skulle mer än allt vilja lägga mig i sängen igen. Har inte sovit bra inatt och är dödstrött, men ska iväg till jobbet snart så. Ussh igår hände något läskigt, fick en rejäl chock, fick nämligen en stöt av våran tvättmaskin. Jag tog på "metallen" och kände något konstigt i handen, trodde att den sov först, men så tog jag där igen och känslan går inte att besktiva, fruktansvärd iaf. Ont som fan hade jag lång tid efter, stöten gick ut i benen och de blev helt stela. Kroppen kändes jätte konstig och jag mådde skit, var nära på att spy inatt också. Jävlar vad rädd jag blev. Tydligen berodde det på våran jodade sladd eller något. Hmmm...

Måste sätta lite fart här hemma nu, idag ska jag jobba på en ny design och verkligen lägga ner tid på den. Denna gång ska den bli perfekt!

Kanske ska börja göra bloggdesigner till mina söta läsare också ?
vi får se!

Hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

omg jag är trött nu haha jag läste fel först jag trodde det stod "tydligen berodde det på våran JODDLANDE sladd eller något ;) hahahahaha

2009-08-18 @ 09:24:11
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0