090817

Hej bloggen!

Idag har jag varit först med mina brorsor, passade dom medan mamma gjorde ett ärende. Vi plockade blåbär, hittade en hel del, så de skulle hem och göra blåbärspaj. Riktigt mysigt hade vi!

Vid ett tiden kom bästis Tinis hit ♥, alltid lika roligt. Lagade till en riktigt god lunch och umgicks, fick även en geisha av Tina. Och det är KÄÄÄRLEK för mig, världens godaste choklad av världens bästa Tina, kan det bli bättre :)

Sen har jag även hunnit med att fixa lite hemma. Inte för att det går att fixa sådär jätte mycket eftersom att badrummet inte är klart än. Men man kan vara här utan att gå i taket!



Veckans planer är följande

Tisdag - Följa med bror på hans första skoldag, sedan jobba, jobba, jobba! ( Datorn följer med som vanligt )
Onsdag - Tvättstuga! Vi har tvättmaskin hemma men ska tvätta mattor, sängkläder, kuddar m.m. så då är det
skönt att göra det där. Har bokat den HELA dagen. Men så kollade jag på smhi, och tydligen ska det vara SOLIGT
på onsdag, så himla typiskt, så vi får se, känns lite jobbigt att vara i tvättstuga hela dagen när det är sol ute.
Torsdag - Läkarbesök ( Dagen D ), och sen kanske vara med tjejerna :)



Älskling ringde nyss och sa att han skulle köpa med sig en pizza till sig. Själv tackade jag nej till det, ska hålla mig
till nyttigheter ett tag fram över, dock inte för att gå ner i vikt utan för att må bra! Så det blir Quinoa och avocado för min del!


Nu kommer älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0