090813

Godmorgon sunshines!

Solen är framme idag men man får ändå känslan av att hösten snart är här. Jag tycker hösten är mysig, alla årstider har sin charm. Höstkläderna är ju underbara, mysiga koftor, stor halsduk, högklackade skor, stövlar m.m. Desutom känns luften frisk! Så hos mig är hösten välkommen.

Idag ska jag jobba en stund,  ska även försöka springa förbi Nacka Forum.. Den här veckan har bara rusat fram, redan torsdag och snart helg igen. I helgen ska älskling fixa klart det sista i badrummet, ska även förbi Ikea och lite sånt. Köpa hyllor m.m. 

Och vet ni, det är inte långt kvar tills vi är i THAAAAAAAILAND igen. denna tripp dit ska bli en bästa, ska verkligen utnyttja tiden så mycket som möjligt och bara leva livet. Åhhh vad jag längtar :D måste köpa ett större minneskort till kameran så jag inte behöver snåla med bilderna. Börjar sakta men säkert känna mig hemma i Thailand nu eftersom att det är ett resmål som vi åker till ofta. Sist jag var i ett annat land var för 3-4 år sedan då jag både åkte till Grekland med älskling och veckan efter åkte mamma + mina brorsor och jag till Bulgarien. Behöver jag säga att jag ÄLSKAR att resa och att jag gör det ofta!

Resa för mig är att leva på riktigt! Där finner jag harmoni och ett lugn inom mig själv :)

Nu måste jag fixa mig och bege mig till jobbet!

Ha en underbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0