Vem är jag!

Lite fakta om mig ;)

Namn:
Nicole
Kallas: Niki
Bor: Stockholm
Längd:
1,73

Klädstil: En blandning, allt från mjukiskläder till kjolar, men mjukisbyxor trivs jag bäst i !
Favoritaffärer: Gina Tricot, H&M, Nelly, BikBok och Cubus
Äger mest: Linnen, skor och väskor
Tipsar: om ni älskar väskor som jag ska ni köpa dem i Thailand, alla mina väskor är därifrån (ca 11 st )

Jag varken röker eller dricker alkohol ;) Det ni!

Bästa Resmål: Thailand helt klart, gillar öven Grekland men då ska det vara en liten ö
Drömresmål: Mauritsius
Bokad resa:
Thailand i vinter
Länder jag besökt: Spanien, Turkiet, Cypern, Danmark, Dominikanska republiken (Playa Dorada),
Grekland (Zakynthos), Thailand( Phuket, Khao Lak, Krabi, Kata, Karon, Ao Nagn ( 2 ggr ) ) Bulgarien ( Sunny Beach )

Utbildning: Gymnasiet "bild och form "
Kvalificerad Yrkesutbildning " Webdesign" Examen

Gillar: Choklad, Resor, shopping, design och inredning, fota, Blogga, mina två bästa vänner <3

Min Familj: 5 underbara syskon mellan 4-17 år , 2 katter " Geisha och Money "
En underbar pojkvän som jag är förlovad med, vi firar snart 4 år !

Jag: en ärlig person som säger vad jag tycker och tänker, läser av människor väldigt lätt, glad och rolig tjej som bjuder på mig själv, tidsoptimist, hatar att komma för sent! Har ett bra självförtroende, älskar att sova!


5 saker om mig
Tatuerad i svanken
Tog körkort för ca 2 år sedan
Beroende av ramlösa
Har färgat håret x antal gånger
Varit modell

Favoritmat: Lax eller pangasiusfisk, potatis och sås
Favoritdryck: Ramlösa, Cola, vatten
Favoritfärg:
Lila
Favoritserie:
90210, Prison Break, Top Model, Greys

Jag är tokig i långt hår och kommer aldrig klippa mig kort igen eller färga det


Ja där har ni lite fakta om mig, hoppas det var intressant och att ni fortsätter att läsa min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan:) Tack ska du ha=)

2009-04-27 @ 22:14:34
URL: http://missisnorth.blogg.se/
Postat av: PETRA AKA SHORTY

jag röker inte heller :) men har du provat? inte jag ;p kram

2009-04-27 @ 22:30:45
URL: http://pey.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för att du tycker min katt är söt :)

2009-04-28 @ 07:51:17
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag är den äldsta syskonet ;) <3

2009-04-28 @ 08:26:30
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Sanna

vilken sötis :-)

2009-04-28 @ 18:49:52
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0