Torsdag

Godmorgon

Har precis tryckt i mig en skål med fil och all bran och kollar på The Voice. Ska snart börja fixa här hemma lite, måste vara fint inför påsken. Sen vill jag iväg och köpa lite tulpaner och lite sånt. Har inte gjort det än. Men innan det ska jag städa, damsuga, skura och tvätta en hel del. Vi har hur mycket tvätt som helst då jag inte kunde tvätta när älskling fixade med badrumsgolvet, oj just det, har ju glömt att visa bilder på golvet. Ska göra det senare.  Men iaf, högen med tvätt är enormt, tvättade två gånger i går men jag kommer nog få tvätta tio gånger till innan det är klart.

Kollade på Rent Hus igår, jag fattar inte att det finns människor som har så skitigt hemma och en stank. Hur tänker dessa, ser de inte skiten i sitt hus. Whats wrooong... Nä men seriöst, det är ju fan äckligt!

Nu blir det storstädning här hemma, vi hörs om några timmar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du har blivit utmanad!

2009-04-09 @ 09:42:06
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0