Nicole Listar



Gurka jag har blivit helt galen i gurka och brukar göra en dipp och dippa
på kvällarna, så himla gott, dippen gör jag på grekisk yogurt med libanesisk
krydda eller thaikrydda, så gott, det borde ni testa :) det rekomenderar jag verkligen.

Mitt hår är en KATASTROF
Ja det är det verkligen, jag vågar inte gå till frissan då
de bara kommer att klippa av allt :( Vill ju ha mitt långa hår ju. Men hur ska jag skydda det ?
Vad ska jag ha för inpackningar, shampoon osv ? har både testat dyrt och billigt shampoo
men märker ingen skillnad, jag har slutat färga det och spar till min naturliga hårfärg. Jag behöver
en bra kur som räddar mitt hår. För jag vägrar klippa det, så är det :P

Otrohet ja nu ryktas det ju om att Blondinbella är otrogen, vet inte vad jag ska tro. Det är upp till henne!
Inget vi andra människor ska lägga oss i, tråkigt om det är så! Hatar otrohet, det är bland det värsta som finns
i ett förhållande.


Kommentarer
Postat av: Anna

det är bättre att klippa av det slitna och sen vara noga med att sköta det därefter :p

2009-04-16 @ 19:15:00
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

sv: tack så mycket! :)

jag har läst att det inte hjälper hur många inpackningar man än har i håret, de kan inte reparera skadat hår. det är tydligen bara en myt som reklambolagen försöker med :/ det bästa är att klippa bort det skadade, men jag förstår ju att du inte vill det. skulle själv inte vilja klippa mycket om man sparat länge.

2009-04-16 @ 19:19:12
URL: http://www.photosbymaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0