Måndag

Hej bloggen!

det var ett tag sedan men nu är jag här igen. Har inte haft tid att blogga i helgen då jag har varit med syster fre-sön. Har haft hur kul som helst. Blir ju inte att man träffas så ofta då hon bor i en annan stad. Men iaf, hämtade upp henne i centralen i fredags och efter det åkte vi hem till mammsen min och käkade tacos, en favorit helt klart! Efter det begav vi oss hem till mig där vi satt bänkade framför Talang med en skål Ben&Jerrys, jordgubbar och choklad, coop har ju extra pris på jordgubbar, 10 kr asken och de är jätte goda, ska åka dit ikväll och köpa två askar.

Lördagen spenderade syster vid globen där Kevin Borg bl.a uppträdde. Jag är inget fan av honom så medan hon var där åkte jag till jobbet och jobbade i några timmar innan det var dags att hämta upp syster igen.

Vi tog en tripp till Nacka Forum för lite lunch och shopping, syster hittade en tröja på Gina Tricot medan jag kom tomhänt därifrån.

Resten av dagen spenderade vi ute i solen och solade och snackade en massa skit!

En mysig helg med syster helt enkelt :)





Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Låter som att du har haft en bra helg:)



/E

2009-04-27 @ 13:10:12
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha sista bilden bäst ju ;)

2009-04-27 @ 15:20:38
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0