Fredag

Godmorgon! äntligen fredag va, ska ni göra något kul? själv ska vi nog ha en myskväll och käka tacos och glo på filmer.. Känner mig inte sådär jätte kry, ont i halsen och skit! bara jag inte blir sjuk..

I natt hade jag en jätte konstig dröm. Jag drömde nämligen att min katt hade en pistol och sköt mina andra katter + mamma, det var helt sjukt. Först var min katt död men sedan vaknade han till liv.. Jag sprang iväg till grannen och berättade allt och de skulle hjälpa mig ta ifrån pistolen.. Hmm! Ja drömmar kan verkligen vara skumma.. Tur att det bara var en dröm..

Som sagt, idag är det fredag och jag ska snart fixa mig lite, tror att jag ska vara barnvakt åt Flisan, även Mexx kommer hit så då blir det nog en långprommenad.. ar saknat dom jätte mycket. Ska bli kul att se vad han gör mot kattungen.. De kommer nog ha jätte kul ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad skum dröm, åå är sugen på tacos jag med

2008-09-26 @ 13:09:21
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Alexandra

näe du.. jag ska ha tråkigt inom kort. PLugg och vika reklam :(

Du får ha det så fint i alla fall !

2008-09-26 @ 14:56:57
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: pappa

Drömmar brukar ofta vara relaterade till saker som hänt i din vardag intryck från media? radio tv tidningar! så det där med katterna kan ha att göra med dödsskjutningarna i Finland

2008-09-27 @ 08:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0