Vill komma bort!

Första oktober idag, gud vad tiden går fort, för fort! hinner inte med riktigt.. Men men. Idag har jag jobbat, det gick bra som vanligt, får beröm hela tiden vilket är kul..

Ska snart lägga mig i ett skumbad för att sedan bege mig till ett möte.. Ska även boka tid med banken för ett möte, vill ju skriva över halva lägenheten på mig. Älsklings föräldrar står i borgen för mig just nu och det känns inte så där jätte kul.. Fick inte ta så mycket lån eftersom att jag gick i skolan.. Men nu när jag jobbar ska det nog inte vara några problem.. Vill även kolla hur mycket jag och älskling kan ta tillsammans.. Vill ju inte bo här föralltid om man säger så..

Om ca 3 månader åker mamma och dom till Thailand, snacka om att jag är avundsjuk, min bror på sju bast har varit där fyra gånger redan.. Jaaaa jag är avis, vem vill inte komma bort ett tag.. Vill också dit igen.. I love Thailand!!!




Kommentarer
Postat av: Jen

Vadå nää? Ja oktober ja,, det har du rätt i,,, och här regnar det , helt trist liksom. Kram

2008-10-01 @ 12:56:16
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Johanna

gud vad härligt vill iväg jag med på en resa

2008-10-01 @ 15:15:13
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jo, tiden går fort. Alldeles fgör fort. Det kännsi nte alltid som att man hänger med i svängarna

2008-10-01 @ 15:34:16
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0