Underbara älskling!

jag är helt slut, idag, ska snart byta om till pjyamas och slappa framför tv:n med min bästa kompis (chipspåsen) Hehe.,. Yummi... Kommer antagligen somna som en stock eftersom att jag är jätte trött..

 Idag har det varit mycket på jobbet, hann inte ens äta lunch vilket tar på min kropp som är van att äta regelbundet, så jag mådde väl inte så bra när jag kom hem.. Åt inget mellan 06.30 och 18.00 så det är klart man blir seg i huvudet.. Och vad kommer man hem till, jo en underbar middag och tända ljus, myyys, jag har helt enkelt världens bästa pojkvän, han skämmer bort mig.. Fast jag är väl hans prinsessa så ;) leer.. Tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0