Torsdag

Hej sötnosar! har ni haft en bra dag ? själv började jag dagen med att gå till vårdcentralen där de konstaterade att jag har urinvägsinfektion, så jag ska snart ner till apoteket och hämta antibiotika.. Kul! neeej... Det ena efter det andra!

Sen har jag storstädat här hemma, det behövdes, inte så att det är skitigt och så men ändå.. Tycker att det är skönt att ha rent och fint runt sig, man vet aldrig när man får besök..

Ja just det, ska kolla med vetrinären här om de har någon tid snart för mina kissemissar, vi ska ju försäkra dem med de högsta man kan ha och man måste ha en vetrinärbesiktning på dem först.. Hoppas att de har öppet nu.. Vill få det fixat så snart som möjligt.. Tur att vi har vetrinären så nära, bara ett stenkast härifrån, privat men ändå, de är duktiga.. Vill även ta massor med prover och sånt för att kolla så att allt är bra med dom, men de gör de säkert på vetrinärbesiktningen så..Vill ju att mina missar ska må bra och

Sitter just nu och väntar på älskling som kommer när som helst, ska iväg och handla och uträtta ärendena jag skrev om, sen ska vi avnjuta en god middag och sen blir det en skräckfilm ikväll. Mys med andra ord!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snart- prova kläder+träna, senare plugg. Massvis med plugg. För övrigt pluggar jag just nu :P

Vad hittar du själv på ?

2008-10-02 @ 16:58:32
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Johanna

urinvägsinfektion är inte kul att ha

2008-10-02 @ 19:24:16
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Jen

hhaha jag trodde först det var nån bh eller nåt på bilden, såg inte kattens ögon först .ahah

2008-10-05 @ 14:26:14
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0