Tisdag

Godmorgon sötnosar! har ni sovit gott ? jag har sovit bra hela natten  men vaknade halv fem att jag var jätte kisnodig, så det var bara att gå på toa, och sedan lägga sig en timme till.. Gick upp kvart i sex! ZzzZzzzz, vill krypa ner i sängen igen, är så trött! och idag slutar jag inte fören vid tre så jag är hemma vid fyra, så det blir inge sova då heller.. Ajja får bli en tidig kväll..

Hehe ja som sagt, idag blir det jobb hela dagen. snart löning ju. Äntligen, känner mig något fattig, men innan man kan spara och shoppa måste vi betala hyra + lån och sedan pengar till mat.. Eftersom att jag tjänar minst så betalar jag bara tusen kr i månaden för mat. Helt okej! så älskling betalar det mesta.. Så allt i allt betalar jag 5000 kr i månaden.. Ska lägga undan det mesta om blir över.. Snart jul och allt !

Nu blir det frulle..

Vad ska ni göra idag då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0