Shopping imorgon, ja vi får se!

Mätt och belåten, det blev bulgurris och schnitzel, mumsigt.. Har blivit helt galen i bulgur, så gott, godare än vanligt ris och det är ju nyttigare.. Den här måndagen har gått fort, vilket är skönt.. Ska nog gå och lägga mig tidigt idag, känner mig helt slut i kroppen..

Imorgon slutar jag iaf tolv, och vid två ska jag möta brudarna för att bege oss till Sickla.. Ingen sopping för min del då jag ska spara vartenda , hmm jobbigt.. Men om jag hittar något billigt och fint, ja då kanske det blir lite shopping iaf.. Vi får se helt enkelt.. Lite måste man ju unna sig, right?




Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart man ska unna sig :D hih!!

Bloggen ser fortfarande mysko ut här :/

2008-10-06 @ 21:12:57
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0