Onsdag

Godmorgon sötisar! vilket höstväder det är ute, usshabussha, drar mig för att gå ut i kylan..Idag har jag bilen så det är skönt, slutar halv tolv då jag ska hem och storstäda och fixa här.. Som alltid på onsdagar.. Ser ut som en liten svinstia här, nä skoja bara.. Ska tvätta en hel del också så att jag slipper det i helgen, då jag bara vill umgås med älskling. Myyys!

Åhhh vad jag läntar tills imorgon, då blir det shoooooopping med girlsen, gud vad jag har saknat det.. Ska unna mig lite plagg. Forum har ju invigning imorgon så det är klart man ska dit, hoppas att det blir bra.. De ska utse årets Nacka bo också, och en jag känner är nominerad så det är kul.. Visste inte om det fören jag såg bilden i tidningen!

 Gina Tricot, Esprit och Vero Moda är tre av de nya affärerna i forum så det är kul. Min favorit är ju Gina...Ska som sagt bli
spännande att vara där, och för er som inte ska dit, jag kommer att ta en hel del bilder så det är bara att kika in här!


Nu ska jag iväg till jobbet för veckans sista arbetsdag!!

PUSSS / Nikki




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yeeey- då får du minsann shoppa loss ^^

2008-10-22 @ 08:37:25
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jen

Jaha där ser man, fullt ös hör jag,,, låter dom du inte hann din spakväll haha kram

2008-10-22 @ 09:59:24
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0