Nikki Listar



- Bloggdesigner  Finns hur många fina bloggdesigner som helst och de blir bara finare och finare, mycket tack vare Mimmi som är så grymt duktig. Där kan ni läsa mycket om hur man gör en fin design och även vara med i utlottningar och köpa en egen design! Jag älskar att pilla med min egen, byter dock väldigt ofta då jag finner ny inspiration. Men det är bara kul tycker jag, man lär sig mycket också. För närvarande gör jag bara FÅ designer och mina nära och kära får första tjing, men det skadar inte att fråga genom mejl.

- bloggare ja vissa blir man irriterade på, andra älskar man, men igentligen, man känner inte dessa personer bakom bloggen så man kan inte bara bilda sig en uppfattning bara genom att läsa en blogg. Eller ja visst kan man det men man vet ändå inte hur personen tänker i sitt skrivande, är det ärligt, är det för att fånga läsare ? är dessa personer smarta ? ja de är dom ju absolut, de tjänar ju mycket pengar på det, men gör vissa verkligen VAD SOM HELST för pengar, ja ibland undrar man, vad är sanning, vad är lögn? det kommer man aldrig få reda på om man inte känner personen.. Bakom en korkad hjärna döljer sig kanske en smart hjärna? skulle du kunna göra vad som helst för att tjäna pengar på din blogg? och då menar jag verkligen MYCKET pengar ?

Om ni har något ni vill att jag ska lista är det bara att skriva!





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inte vad som helst, men man kan ju kompromissa...

sv: Tack :D Jag älskar den !!

2008-10-11 @ 20:35:06
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: ERIKA

vinn ett peace armband tävla i min blogg!

Postat av: Melina

bra lista

2008-10-11 @ 23:11:45
URL: http://mmelina.se
Postat av: Jenny

hehe tack :D Det är mamma och pappas hus!

2008-10-12 @ 00:14:35
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Tack så mycket för att jag fick vara med på listan! :)

2008-11-09 @ 14:46:46
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0