Nikki Listar!



Uggs Jag kommer i håg första gången jag såg ett par uggs, tyckte de var rätt så fula, men nu är jag helt såld på dom, finns det några skönare skor, NEJ, det är som att gå på bomull. Jag äger ett par som är från NY, skitsnygga, brun/beiga.. Vill ha ett par ljusa och ett par svarta också! de är verkligen supersköna!! Vet att de finns snygga på skopunkten för 249 kr, om man har råd så finns de jätte snygga på Best of Brands.. Skopunkten finns det också men de är inte lika snygga, sen finns det ju i fler affärer !

Hösten jag har inte gillat hösten så mycket, eftersom att det är grått, trisst och mörkt men när väl solen skiner är det underbart, då ser man alla höstfärger och det är verkligen mysigt ute, och alla snygga höstkläder, Aaaahhhh!

Gallerior Visst är det mysigt att gå i stan också, speciellt jultider! men jag tycker ändå att det är skönare att gå i gallerior, och jag hoppas verkligen att Nacka Forum blir en av mina favoriter, just nu är det väl Kista och Skärholmen som jag gillar! Även Farsta.. Det som är skönt med gallerior är att man inte behöver klä sig efter väder.. när man går i stan blir det för varmt i affärerna men när man går ut så är det svinkallt! Fler gallerior vill jag ha !






Kommentarer
Postat av: mariacarlsson

Åh låter mysigt :)

Jag brukar först dusha, lägga i någon inpackning, sen ånga ansiktet och peela och ta fotbad. Sen har jag lermask, smörjer in ansiktet, smörjer in fötterna m.m :p

2008-10-18 @ 21:58:09
URL: http://miaaas.blogg.se/
Postat av: mariacarlsson

Samma här, man tänker att man ska göra det sen så glömmer man bort det så blir det inte av...

2008-10-18 @ 22:08:48
URL: http://miaaas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hösten är lovely !!

sv: De är så himla roliga !!

2008-10-18 @ 22:12:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: gabbie

vart har du köpt stövlarna?

2008-10-19 @ 10:53:12
URL: http://gabbie1234.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0