Jag vill inte opereras :(

Tror ni inte att jag har fått ett ytterligare brev från karolinska.. blev helt förvånad, på en vecka har jag fått tre brev därifrån.. Nu var det att jag ska opereras i december. OPERERAS igen.. jag vill inte! Jag VILL INTE... Fan, mår skit nu, är så jäkla nervös.. Personligen tycker inte jag att jag behöver opereras igen. Ska ändå till min läkare imorgon på en undersökning och då ska jag bevisa att jag inte behöver en till operation...När ska det ta slut! Okej, än är det inte över, jag får ju som sagt veta imorgon om jag behöver göra det så, ska inte gå och oroa mig något mer ikväll, finns ändå inget JAG kan göra, om läkaren tycker det, ja då måste jag det.. Jag hoppas att Tina och Sandra följer med mig imorgon, vill inte genomgå detta själv :( jag kommer alltid därifrån gråtandes, men imorgon kanske det vänder, hur som helst har jag mina bästa vänner där..

Okej, ni kanske vill veta VARFÖR jag är nervös för att opereras, jo det är för att jag reagerar negativt på narkosen.. Har genomgått 2 stora operationer hittills och båda gångerna reagerade jag.. Den andra gången reagerade jag så pass att det blev en stor knöl i halsen där de opererade, vadå man knappt fick luft.. Vaknade med panik när de väckte mig. Sen är man ju extra nervös över att något ska hända under operationen, det är ju ändå i halsen och halsen måste man ju ha för att överleva!!!  Thats why!

Jag vill kunna släppa det här imorgon, jag vill fokusera på andra saker i mitt liv, det här är skitjobbigt och självklart påverkar det ju en negativt!!

Tack ni som finns där för mig!  Ni betyder!

Håll tummen för mig imorgon klockan 2...


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag håller tummarna för dig gumman.

2008-10-22 @ 13:34:17
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Usch, vad läskigt! Hoppas att du inte ska behöva göra det igen, jag blev riktigt orolig när du berättade om den där knölen i halsen... :/



Skulle JÄTTE JÄTTE gärna vilja vara hos dig imorgon (& om du måste opereras i Dec. skulle jag vilja vara vid din sida då med) men jag kan inte & jag vet inte om jag vågar se dig må så dåligt. Vill inte att du ska må dåligt därför vill jag inte se det :(



Älskar dig, jag hoppas att jag ändå är vid sidan av ditt hjärta i morgon <3 :)



Love you <3

2008-10-22 @ 16:05:58
URL: http://ellinorber.blogg.se/
Postat av: Alexandra

JAg håller tummarna för dig !!

2008-10-22 @ 16:52:07
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jen

Oj va jobbigt,,, hoppas det går bra hos läkaren idag då. Själv ska jag sova på operationsbordet 10 november. kram

2008-10-23 @ 08:01:08
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0