Skolan

 vad folk blir upprörda bara för att jag tycker att utbildning är VIKTIGT.. Visst man kan nog komma långt utan också, med rätt kontakter osv, men ändå.. Skolan ÄR viktig och det är sorligt att se att ungdomar tror att det är någon lek,att man kan komma och gå som man vill..  Jag tycker att skolk SKA betygsättas, det SKA stå på betygen hur mycket frånvaro man har, nu menar jag inte då man har giltig frånvaro såklart. Men ändå..  Jag hoppas att det införs, om det nu inte redan finns det.. Okej ska jag säga som gått ut skolan, men jag hade iof 100% närvaro.. Men för allas bästa.. Why not liksom!

Det finns ju en anledning till varför skolan finns!

Grundskolan är ju obligatorisk men jag tycker även gymnasiet ska vara det!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Klart som fan att skolan är viktig !!!

2008-11-26 @ 20:57:31
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Jenny

håller med dig till 10000000% procent!!

2008-11-28 @ 14:35:44
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0