Så kallade lyckopiller!

Godmorgon sötisar! hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.. Mår inte speciellt bra.. Tog tabletter igår mot ångest och redan igår reagerade jag starkt på dom.. Ärligt talat så tror inte jag på sådant skit och ska sluta äta dom efter en dag! Jag tror att mycket bara är påhitt, att inbilla kroppen att de hjälper.. Nej sånt är inte för mig, då klarar jag ångesten mycket bättre på egen hand... Jävla skit!

Är helt död idag, Trött som fan!

Men det ska inte hindra mig från att åka iväg !

De kanske hjälper för vissa men själv är jag skeptisk mot sånt! sorry det är bara vad jag tycker.. Jag tror att det är mycket upp till en själv att kunna hantera ångesten, att inte tänka negativt, försöka leva ett bra liv ändå och sådana saker... Och jag kan hantera min så..


Kommentarer
Postat av: Jen

Hej,vad ska du göra idag då? Här är det segt idag. Kram

2008-11-08 @ 10:23:14
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0