Nikki listar



Bus brun utan sol,min favorit. Jag brukar använda Niveas och Dove´s,
tycker dom är bra och desutom luktar det jätte gott.
Solade solarium förut ett tag men det ökar ju risken för cancer så det har jag slutat med, men tack vare bus så kan
man vara brun året om utan att det är skadligt..

Har ni provat någon bus ni tycker är bra så får ni GÄRNA rekomendera mig :)

Elaka kommentarer varför måste man lägga ner tid till att skriva något elakt till en person, har man inget bättre för sig än att klanka ner på andra, har man så taskigt självförtroende eller självkänsla att man måste trycka ner folk för att själv må bra ?

Nu menar jag inte bara elaka kommentarer utan alla möjliga situationer.. Varför ? mår man bättre eller ? jag hatar när människor påpekar hur andra ser ut eller liknande! ingen är perfekt!

Nej sånt gillar inte jag..

Kommentarer
Postat av: E

Åhléns egna BUS är kanon! Bronzefärgad formula i en brun tub.

2008-11-05 @ 12:30:35
Postat av: mathilda

håller verkligen med dig!

2008-11-05 @ 18:28:43
URL: http://mathildacecilia.blogg.se/
Postat av: Jen

Nej dom där elaka kommentarerna undrar man ju lite över,,, varför liskom kan dom inte hålla det för sig själva idioter. Hahah kram

2008-11-06 @ 07:47:35
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag prenumererar på din blogg nu

2008-11-06 @ 12:27:15
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0